تاثیر شیلینگ بر قیمت ارز دیجیتال

[ad_1]

تاثیر شیلینگ بر قیمت ارز دیجیتال به این صورت است می تواند با استراتژی مناسب، باعث افزایش ارزش و یا با نوعی تبلیغات منفی، باعث کاهش قیمت ارز دیجیتال شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اعوجاج در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال نگارش آن ندارد.

شیلینگ چیست؟

در این مقاله به مفهوم شیلینگ در دنیای ارزهای دیجیتال می پردازیم. شیلینگ به تبلیغ مشتاقانه یک پروژه ارز دیجیتال، که معمولاً برای منافع شخصی است، اشاره دارد. در واقع، شیلینگ، نوعی تبلیغات است که هدف آن ترغیب دیگران به سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال است.

شیل یا شیلینگ، که معمولاً در صنعت ارزهای دیجیتال استفاده می شود، نقشی اساسی در افزایش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف ایفا می کند. بر اساس اصل عرضه و تقاضا، افزایش تقاضا ناشی از شیلینگ موثر، می تواند منجر به افزایش قیمت ارز شود.

جالب اینجاست که اصطلاح “شیل” از زمینه های وسیع تری سرچشمه می گیرد و در صنعت کازینو در سراسر جهان نیز رایج است. شیلینگ می تواند به صورت منفی ظاهر شود. به عنوان مثال، این کار، با انتشار اتهامات نادرست علیه یک ارز دیجیتال شکل می گیرد، تاکتیکی که اغلب برای تضعیف رقبا و افزایش ارزش دارایی دیجیتال خود به کار می رود.

تاثیر شیلینگ بر قیمت ارز دیجیتال

حال که می دانید، شیلینگ چیست، مهم است که بدانید، شیلینگ می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. شیلرها با تبلیغ یک ارز دیجیتال خاص، علاقه خرید را افزایش می دهند که به نوبه خود قیمت آن را بالا می برد. برعکس، شیلینگ منفی با هدف تحقیر یک ارز دیجیتال می‌تواند منجر به کاهش یا سقوط قیمت آن شود.

تاثیر شیلینگ بر قیمت ارزهای دیجیتال مستقیم و قابل توجه است. برای کسانی که با ارزهای دیجیتال آشنا هستند، نام جان مک آفی، خالق نرم افزار آنتی ویروس مک آفی، ممکن است به عنوان نمونه ای از چهره های برجسته در این عرصه، زنگ خطر را به صدا درآورد.

با ما همراه باشید تا بیشتر بدانیم که چگونه تبلیغات استراتژیک و تاکتیک های مخرب در بازار ارز دیجیتال نتایج مالی را شکل می دهند.

نحوه ی شیلینگ با اینفلوئسر ها

بررسی نقش شیلینگ در بازارهای ارزهای دیجیتال

شیلینگ، برای توصیف روشی استفاده می‌شود که در آن افراد پروژه‌های ارزهای دیجیتال را تبلیغ می‌کنند،  که اغلب برای افزایش سرمایه‌گذاری در عرضه اولیه یک توکن (ICO) به کار برده می شود. البته، ممکن است برخی مفهوم شیلینگ را استیکینگ، اشتباه بگیرند. اگر نمی دانید، استیکینگ چیست، پیشنهاد می شود حتما کلمه ی ” استیکینگ” را با نام ” گروه مالی آرادفین” شرچ کنید، تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

تأثیر چهره های برجسته در شیلینگ و قیمت ارز دیجیتال

یک نمونه قابل توجه از شیلینگ در سال ۲۰۱۷ زمانی رخ داد که جان مک آفی از وضعیت شهرت خود برای تأیید پروژه های مختلف ارزهای دیجیتال استفاده کرد. گزارش ها حاکی از آن است که مک آفی برای هر توییت تبلیغاتی، تقریباً ۱۰۵۰۰۰ دلار غرامت دریافت کرده است. اعتقاد بر این است که دارایی های قابل توجه او در این توکن ها به طور بالقوه بر فعالیت های تبلیغاتی او تأثیر گذاشته است.

اثرگذاری اینفلوئنسرها در شیلینگ و قیمت ارز دیجیتال

شیلینگ می تواند به طور چشمگیری بر قیمت بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. تأییدهای مثبت می تواند تقاضا را افزایش دهد و قیمت ها را افزایش دهد، در حالی که نظرات منفی می تواند منجر به کاهش شود. با این حال، همه اینفلوئنسرها برای منافع شخصی در شیلینگ شرکت نمی کنند. بسیاری از آنها مدافع واقعی پتانسیل ارزهای دیجیتال هستند.

چهره های تاثیرگذار در فضای ارزهای دیجیتال عبارتند از:

  1. Saifedean Ammous، نویسنده «استاندارد بیت کوین».
  2. دوقلوهای Winklevoss، بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Gemini.
  3. مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy.
  4. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، که توییت هایش به طور قابل توجهی بر بازارهای بیت کوین و دوج کوین تأثیر گذاشته است.

همچنین، شاید بتوان گفت، یکی از مهم ترین فاکتورها برای پامپ و دامپ ارز دیجیتال، توییت های افراد مشهوری مانند ایلان ماسک و … هستند.

اثر شیلینگ بر قیمت ارز دیجیتال

جمع بندی

شیلر کسی است که فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش می‌تواند به ارزش یا قیمت یک ارز دیجیتال آسیب برساند یا آن را افزایش دهد. در حالی که برخی ممکن است با انگیزه سود بالقوه باشند، برخی دیگر به طور واقعی به اکوسیستم ارز دیجیتال کمک می کنند. برای درک کامل تأثیر اینفلوئنسرها بر بازارهای ارزهای دیجیتال، تشخیص بین حمایت واقعی و شیلینگ استراتژیک ضروری است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *