یخچال ساید بخریم یا دوقلو؟

[ad_1]

یخچال ساید بخریم یا دوقلو؟

انتخاب بین یخچال ساید یا دوقلو به فضای آشپزخانه، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. هر کدام از این دو مدل یخچال ویژگی‌های خاصی دارند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،انتخاب بین یخچال ساید یا دوقلو به فضای آشپزخانه، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. هر کدام از این دو مدل یخچال ویژگی‌های خاصی دارند. مثلا یخچال ساید بای ساید برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است و یخچال دوقلو به خانواده‌های پرجمعیت پیشنهاد می‌شود. در این مقاله ویژگی‌های این دو یخچال را توضیح می‌دهیم و روش خرید یخچال قسطی را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید

این یخچال دو درب بازشونده و قفسه‌های مختلف دارد، به همین دلیل افراد زیادی یخچال ساید را انتخاب می‌کنند. طراحی شیک و زیبا، فضای داخلی جادار، آب‌سردکن و یخ‌ساز و قدرت بالای موتور از ویژگی‌های خاص یخچال ساید هستند. هنگام خرید یخچال ساید باید به این نکته توجه کنید که در این دستگاه، یخچال و فریزر از یک موتور تغذیه می‌شوند و فریزر هم حجم کمی دارد. 

از طرف دیگر، قدرت موتور یخچال بالاست و می‌تواند سرمای بیشتری تولید کند. داخل یخچال، فضاهای مشخصی برای میوه‌ها، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید وسایل داخل یخچال را با نظم بیشتری کنار هم بگذارید. اگر به طراحی و زیبایی یخچال اهمیت می‌دهید، یخچال ساید بخرید.

بهترین برند یخچال ساید بای ساید

در بین برندهای ایرانی و خارجی، جی‌پلاس و سامسونگ بهترین دستگاه‌های ساید را تولید می‌کنند. یخچال ساید سامسونگ بسیار باکیفیت است و طبق نظر مشتریان، بهترین عملکرد را دارد. سیستم خنک‌کننده یخچال سامسونگ سرما را به میزان برابر در طبقه‌های مختلف پخش می‌کند. همچنین، مواد غذایی در این یخچال سالم و تازه می‌مانند. شرکت سامسونگ در سال‌های اخیر، حجم و ظرفیت یخچال‌های ساید را افزایش داده است. بنابراین، شما می‌توانید مواد غذایی بیشتری را در دستگاه بگذارید. نکته دیگر اینکه در یخچال ساید سامسونگ از کمپرسور اینورتر استفاده شده است.

درباره یخچال ساید جی پلاس هم باید بگوییم که این دستگاه مجهز به یخساز تمام اتوماتیک است و به آب شهری وصل می‌شود. یخچال ساید این برند با کلاس مصرف انرژی +AA کار می‌کند و نمایشگر LED دارد. تکنولوژی بدون برفک، فیلتر تصفیه آب، سرمایش سریع در یخچال و محفظه Fresh Box از دیگر امکانات یخچال ساید جی پلاس هستند.

ویژگی‌های یخچال‌های دوقلو

یخچال ساید بخرم یا دوقلو

یخچال‌های دو قلو تا حدودی شبیه یخچال‌های ساید هستند، ولی موتور یخچال و فریزر جداست و فضای فریزر هم بیشتر از یخچال ساید است. بنابراین، اگر خانواده پرجمعیتی هستید و می‌خواهید از فضای فریزر برای نگهداری گوشت، مرغ، سبزی و مواد غذایی استفاده کنید، بهتر است یخچال دوقلو بخرید. مزیت این دستگاه دو موتوره بودن آن است و درصورتی‌که یخچال خراب شود، فریزر آسیبی نمی‌بیند. آخرین نکته اینکه بهترین یخچال‌های دو قلو برای برندهای هیمالیا، اسنوا، ال‌جی، بوش، سامسونگ و هیتاچی هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌تان و استفاده از شرایط خرید قسطی، بهترین مدل‌ها را انتخاب کنید.

بهترین برند یخچال دو قلو

هیمالیا و اسنوا بهترین برند یخچال دو قلو هستند و از نظر طراحی و قابلیت‌های مختلف نمره خوبی می‌گیرند. همچنین، برندهای سامسونگ و ال جی هم جزو بهترین برندهای تولیدکننده یخچال دوقلو هستند. اگر بخواهید مدل خارجی بخرید، یخچال فریزر دوقلو ال جی مدل F411 و B414 مناسب است. 

این محصول مجهز به کمپرسور اینورتر است و ضمانت ۱۰ ساله دارد. همچنین، یخچال‌های ال جی به وای فای وصل می‌شوند. بنابراین، شما می‌توانید دستگاه را به اینترنت خانه وصل کنید و با LG ThinQ آن را مدیریت کنید. یخچال‌های برند ال جی مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند هستند و با استفاده از قابلیت Vacation Mode یا Eco Friendly کمترین میزان انرژی را مصرف می‌کنند. مخزن آب این دستگاه‌ها با تکنولوژی Door Cooling+ کار می‌کند و در زمان کوتاهی مواد غذایی را خنک می‌کند. 

اگر بودجه کمتری دارید، می‌توانید یخچال دوقلوی هیمالیا پانومراپلاس مدل NF280p-NR440p را بخرید. این دستگاه جزو پرفروش‌ترین یخچال‌های دوقلو است و از فناوری‌های به‌روز استفاه می‌کند. آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک، فیلتر تصفیه آب، موتور هایتک، کنترل الکترونیکی هوشمند و سیستم عیب‌یاب از ویژگی‌های این دستگاه هستند. یخچال هیمالیا ۳۲ فوت و ۴۰۲ لیتر است و فریزر با ۴ طبقه و ۷ کشو کار می‌کند. همچنین، یک پنل لمسی هم روی فریزر وجود دارد. شما می‌توانید دمای داخلی یخچال و فریزر را با این پنل تنظیم کنید. آخرین نکته اینکه یخچال فریزر برند هیمالیا مدل پانومرا پلاس با قیمت بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مقایسه ویژگی‌های یخچال ساید و دوقلو

مهم‌ترین تفاوت این دو دستگاه قیمت آن‌هاست. معمولا یخچال‌های ساید قیمت بالاتری دارند. ولی یخچال‌های دوقلو با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. نکته بعدی، میزان مصرف برق است. یخچال‌های دوقلو برق بیشتری مصرف می‌کنند. اگر به میزان مصرف انرژی اهمیت می‌دهید، یخچال ساید برای شما مناسب است. یخچال‌های ساید امکانات بیشتری دارند. قفل کودک، محفظه بار، محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، سیستم سرمایش سریع، سیستم انجماد سریع، فیلتر آب، فیلتر هوا، آب‌سرد کن، یخساز و سیستم اتوماتیک ذوب برفک از جمله این امکانات هستند. 

یخچال‌های ساید فضای کمتری را اشغال می‌کنند و طراحی زیباتری دارند. این ویژگی‌ها باعث شده است که یخچال‌های ساید بین جوان‌ها محبوبیت بیشتری داشته باشند. از طرف دیگر، خانواده‌های پرجمعیت یخچال‌های دوقلو را می‌پسندند. 

نکته دیگر اینکه هنگام خرید یخچال ساید باید به حمل‌ونقل آن توجه کنید. حمل‌ونقل این یخچال‌ها در اسباب‌کشی سخت‌تر است، ولی یخچال‌های دوقلو راحت‌تر جابه‌جا می‌شوند. اگر مستاجر هستید، یخچال دوقلو برای شما مناسب است. در نهایت، بهتر است بدانید که یخچال‌های ساید با توجه به طراحی و دکوراسیون خانه‌های مدرن ساخته می‌شوند. اگر آشپزخانه اوپن و کوچک دارید، یخچال ساید بهترین گزینه است.

شرایط خرید اقساطی یخچال

بهترین روش برای خرید قسطی یخچال، ثبت‌نام در سایت‌های خرید اعتباری است. شما می‌توانید در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید و برای خرید یخچال ساید یا دوقلو اعتبار بگیرید. به‌علاوه، بسیاری از فروشگاه‌های فروش قسطی یخچال در پلت‌فرم‌های خرید قسطی فعالیت می‌کنند. بهتر است قبل از خرید فروشگاه‌های آنلاین و محصولات آن‌ها را بررسی کنید و محصول موردنظرتان را خریداری کنید. برای خرید اقساطی یخچال به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید. به‌علاوه، کارشناس‌های بانکی هم سابقه مالی شما را بررسی می‌کنند. اگر چک برگشتی و قسط پرداخت‌نشده نداشته باشید، اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید خرید قسطی را شروع کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *